انتخابات

نظامیان صهیونیست بار دیگر حریم مرزی لبنان و فلسطین اشغالی را نقض کردند و ارتش لبنان با زور آن‌ها را وادار به عقب نشینی کرد.

نظامیان صهیونیست حریم مرزی لبنان را نقض کردند

به گزارش قدس آنلاین؛ نظامیان صهیونیست بار دیگر حریم مرزی لبنان و فلسطین اشغالی را نقض کردند و ارتش لبنان با زور آن‌ها را وادار به عقب نشینی کرد.
نظامیان اشغالگر در مرزهای جنوبی لبنان با فلسطین اشغالی، خط آبی را در منطقه وادی هونین نقض کردند و ارتش لبنان با آن‌ها مقابله کرد.

بر اساس دستورات فرمانده جدید منطقه شمالی رژیم اشغالگر، برای مقابله بیشتر با حزب الله، بلدوزرها و تیم‌های مهندسی اسرائیلی برای دومین روز پی در پی، به فعالیت در وادی هونین در مرزهای جنوبی و خط آبی ادامه می‌دهند؛ آن هم در حالی که ارتش اسرائیل برای حمایت از آنها، از تانک ها، نفربرها و نیروهای پیاده نظام استفاده می‌کند تا خندق‌ها و سنگرهایی ایجاد کنند و برای تقویت خطوط متعدد دفاعی، سیم خاردارهای جدیدی در منطقه نصب کنند. این اقدامات به سبب نگرانی‌های رژیم اشغالگر صورت گرفت که اظهارات روزانه فرماندهان رژیم اشغالگر از این موضوع پرده برمی دارد.
ارتش لبنان به دقت این اقدامات را دنبال می‌کند و در مرزهای منطقه مستقر شده است تا جلوی هر نوع تخلف احتمالی در مرزها را بگیرند و همین اتفاق دیروز عصر روی داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.